|
Praca.bx.pl | dodaj ofertę pracy » |
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego - Poznań |
Data dodania | 2009-04-28 |
Pracodawca | Naszym klientem jest sieć sklepów odzieżowych działająca na rynku od ponad 25 lat. W ramach sieci s |
Miejsce pracy | Poznań |
Opis stanowiska |
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku? - Obsługą klientów niemieckojęzycznych drogą mailową - Prowadzeniem rozmów drogą mailową z reklamodawcami w języku niemieckim - Tłumaczeniem zawartości strony internetowej z języka polskiego na niemiecki - Tłumaczeniem dokumentów wewnętrznych sklepu - Obsługą akcji promocyjnych sklepu internetowego |
Wymagania |
Kogo poszukujemy? Jeśli: - Znasz język niemiecki na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie - Biegle obsługujesz komputer i bez problemu poruszasz się po Internecie - Jesteś osobą dokładną i sumienną - Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną oraz dobrze zorganizowaną To ta oferta jest właśnie dla Ciebie! |
Kontakt |
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list motywacyjny w języku polskim oraz niemieckim) na adres: rekrutacja@milado.com. W temacie e-maila prosimy wpisać numer referencyjny oferty (230/04/2009). Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych). |
Dodatkowe informacje |
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie? Nasz klient oferuje: - Stałą pracę na zasadach umowy o pracę - Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie - Premię uzależnioną od wyników sprzedaży sklepu - Premię roczną uzależnioną od wyników sprzedaży sklepu - Pracę stacjonarną w siedzibie sklepu lub możliwość pracy zdalnej - Elastyczne godziny pracy - Telefon komórkowy - Laptop i łącze internetowe w przypadku pracy w formie zdalnej |